keskiviikko 26. elokuuta 2015

Maailmanluokan brändien display-ideat

Suuret muotitalot etsivät tuotteidensa esillepanoihin jatkuvasti uusia ideoita. Designerit tutkivat kuluttajien ostokäyttäytymistä ja arvoilmastoa monin tavoin. Kaikki mahdolliset aistit ja teknologian tuottamat innovaatiot herkistävät muotoilualan ihmisien vainua uusien lanseerauksien paineessa. Kansainvälinen Intercolor uudistaa trendivärivalikoimansa hyvissä ajoin ennen kauden alkamista ja tuotannon rattaat jatkavat pyörimistään, kun on saatu uusi kausi sisään ja ulos medioista.
 
Oheiset kuvat ovat Windows Wear PRO:n webinaarista, jossa Jon Harari julkistaa bränditalojen uusimmat trendit. Tutustu aineiston pohjalta yrityksen toimintatapaan.
  
Muotitalo Gucci käyttää Kreikan mytologioista saamaansa inspiraatiota brändiesillepanoissaan. Upea tausta luodaan neonputkilla, joilla saadaan 100% huomio kohderyhmiltä. Tilan käyttö on erinomaista.
  



 
Hermes käyttää myös älykkäästi valoa pastelliliukuvärien ja verkkostruktuurin lomassa. Näitä soisi näkevänsä myös Suomessa innovatiivisimmilla bisnesaloilla.
 
 
Dior luottaa tumman taustan ja valon kontrastiin. Luomalla erittäin pelkistetyn ja minimalistisen esillepanon, se saa huomion käyttämällä symmetriaa sommittelussa sekä toistoa asujen esittelyssä torsojen päällä. Huomaa torsojen nivelillä liikuteltavat kädet.  Mallinuket ovat taas saaneet väistyä uusien ratkaisujen tieltä.